Bryta upp och flytta..

Sitter på min balkong. Klockan är 22.30. Sitter och finderar på den intresseanmälan jag har gjort idag, på en lägenhet på stan.

Den största boven är Kolgrillen, irritationsobjektet. 2 års skit. Första sommaren så byggde de restaurangen och det var oljud dag som natt, tung trafik och ett jävla liv. Förra sommaren luktade det fan. Jag kunde knappt vara på balkongen. Och den jävla lukten har ju bara fortsatt tills nu. Nu är det bättre, men inte helt bra.

Sedan är jag trött på allt jävla drama i huset. Missbruk, lägenhetsbråk, grannar som slänger skit överallt.. Ja jag är fan less.
Men den som lever får se. Trivs i MIN lägenhet. Nåväl, vi får väl se helt enkelt. Men eftersom jag bara blir sämre, så vore det skönt med kortare avstånd till barn o barnbarn, plus att komma närmare centrum, affärer, Vc, Rehab, Sjukhuset mm.. Nähä, ut med Kino nu då.

Lev väl..

Lämna en kommentar